Algemene Voorwaarden

Bij LeadLift streven we naar een betrouwbaar restitutiebeleid zodat onze klanten zich gewaardeerd voelen in hun samenwerking met ons. Hieronder vindt u de richtlijnen voor ons restitutiebeleid:

Annuleren van uw account: Indien u uw account wenst te annuleren, dient u ons hiervan ten minste 3 dagen vóór het einde van uw abonnementsperiode op de hoogte te stellen via een e-mail naar [email protected] of naar ons facturatieportaal te gaan. Na opzegging worden uw gegevens niet automatisch verwijderd, zodat u altijd kunt terugkeren. Als u echter wilt dat uw gegevens definitief van onze servers worden verwijderd, kunt u ons een e-mail sturen op [email protected] . Aangezien het verwijderen van gegevens onomkeerbaar is, dient u er zeker van te zijn dat u uw account wilt beëindigen en uw gegevens wilt verwijderen voordat u dit verzoekt.

Automatische verlenging van uw abonnement

Uw abonnement wordt aan het einde van elke maand automatisch verlengd, tenzij u dit tijdig annuleert.

Upgraden of downgraden van services U kunt op elk moment tijdens uw gebruik van onze diensten uw abonnement upgraden of downgraden. LeadLift biedt echter geen terugbetalingen voor eventuele kosten bij een downgrade.

Geen terugbetaling bij tussentijdse beëindiging: Indien u halverwege een abonnementsperiode besluit te stoppen met het gebruik van onze diensten, worden de reeds betaalde bedragen voor de resterende termijn niet terugbetaald.

Wijziging of beëindiging van services: LeadLift behoudt zich het recht voor om de aangeboden diensten op elk moment en om welke reden dan ook te wijzigen of te beëindigen, zonder voorafgaande kennisgeving.

Fraude: Indien LeadLift vermoedt dat er frauduleuze activiteiten plaatsvinden in verband met het gebruik van onze diensten, behouden wij ons het recht voor om uw account op te schorten of te beëindigen, zonder andere rechtsmiddelen uit te sluiten.

Geen restitutie bij gedeeltelijke opzegging: Er wordt geen restitutie aangeboden wanneer een abonnement halverwege de maand wordt opgezegd.

3 Dagen vrijblijvende opzegtermijn

LeadLift biedt nieuwe klanten een 30-daagse vrijblijvende opzegtermijn. Gedurende deze periode kunnen nieuwe klanten hun account gebruiken zonder dat er kosten in rekening worden gebracht. Indien de klant beslist om na 30 dagen het account op te zeggen zal dit zonder probleem kunnen. Mits de klant beslist na 30 dagen verder gebruik te maken van onze service, dan zal er een factuur verzonden worden die vervolgens maandelijks automatisch afgeschreven zal worden. Indien de klant manuele betaling prefereert, dan zal dat mogelijk zijn?

Maandelijks Facturatie-, Annulerings- en Restitutiebeleid

LeadLift brengt vooraf kosten in rekening voor het gebruik van onze diensten. Alle geleverde diensten zijn niet-restitueerbaar. Zodra een klant zich inschrijft en facturatiegegevens verstrekt, wordt een pro-rata bedrag berekend voor de eerste betaling, afhankelijk van de inschrijvingsdatum.

Alle abonnementen worden maandelijks, driemaandelijks en jaarlijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum, totdat de klant het abonnement schriftelijk opzegt via [email protected] of naar ons facturatieportaal te gaan.

Klanten ontvangen een bevestigingsmail wanneer hun abonnement is opgezegd. Belangrijk: er worden geen restituties of tegoeden verstrekt voor gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst na annulering.

Belastingen en overige kosten

Alle prijzen en vergoedingen zijn exclusief belastingen of andere heffingen die door de Belgische belastingdienst worden opgelegd. Klanten zijn verantwoordelijk voor het betalen van deze belastingen en eventuele andere kosten voor internet- of gegevensoverdracht. Valuta-afrekeningen zijn afhankelijk van de overeenkomst die de klant heeft met de betalingsaanbieder.

Klanten kunnen hun abonnement op elk moment upgraden of downgraden door een e-mail te sturen naar [email protected].

De gekozen factureringsmethode wordt automatisch bijgewerkt met het nieuwe abonnementstarief bij de volgende facturatiecyclus.

LeadLift biedt echter geen terugbetalingen voor gedeeltelijke maanden bij een downgrade.

LeadLift behoudt zich het recht voor om een abonnement op een van onze diensten te weigeren of te annuleren.

Dit beleid is van toepassing op alle SaaS-services die door LeadLift worden aangeboden, tenzij anders vermeld.

© Copyright 2025. LeadLift. Alle rechten voorbehouden.