Uw abonnement wordt aan het einde van elke maand automatisch verlengd, tenzij u dit tijdig annuleert.
LeadLift biedt nieuwe klanten een 30-daagse vrijblijvende opzegtermijn. Gedurende deze periode kunnen nieuwe klanten hun account gebruiken zonder dat er kosten in rekening worden gebracht. Indien de klant beslist om na 30 dagen het account op te zeggen zal dit zonder probleem kunnen. Mits de klant beslist na 30 dagen verder gebruik te maken van onze service, dan zal er een factuur verzonden worden die vervolgens maandelijks automatisch afgeschreven zal worden. Indien de klant manuele betaling prefereert, dan zal dat mogelijk zijn?
LeadLift brengt vooraf kosten in rekening voor het gebruik van onze diensten. Alle geleverde diensten zijn niet-restitueerbaar. Zodra een klant zich inschrijft en facturatiegegevens verstrekt, wordt een pro-rata bedrag berekend voor de eerste betaling, afhankelijk van de inschrijvingsdatum.
Alle abonnementen worden maandelijks, driemaandelijks en jaarlijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum, totdat de klant het abonnement schriftelijk opzegt via [email protected] of naar ons facturatieportaal te gaan.
Klanten ontvangen een bevestigingsmail wanneer hun abonnement is opgezegd. Belangrijk: er worden geen restituties of tegoeden verstrekt voor gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst na annulering.
Alle prijzen en vergoedingen zijn exclusief belastingen of andere heffingen die door de Belgische belastingdienst worden opgelegd. Klanten zijn verantwoordelijk voor het betalen van deze belastingen en eventuele andere kosten voor internet- of gegevensoverdracht. Valuta-afrekeningen zijn afhankelijk van de overeenkomst die de klant heeft met de betalingsaanbieder.
Klanten kunnen hun abonnement op elk moment upgraden of downgraden door een e-mail te sturen naar [email protected].
De gekozen factureringsmethode wordt automatisch bijgewerkt met het nieuwe abonnementstarief bij de volgende facturatiecyclus.
LeadLift biedt echter geen terugbetalingen voor gedeeltelijke maanden bij een downgrade.
LeadLift behoudt zich het recht voor om een abonnement op een van onze diensten te weigeren of te annuleren.
Dit beleid is van toepassing op alle SaaS-services die door LeadLift worden aangeboden, tenzij anders vermeld.